Poštovani članovi FIP-a,
Sretna 2025. godina! Na početku ove nove godine, sretan sam što mogu najaviti naš najnoviji resurs kampanje „Think Health, Think Pharmacy“: banere koje možete koristiti na svojim LinkedIn, Facebook i X profilima kako biste pomogli u podizanju svijesti o ovoj važnoj poruci za našu profesiju.
Kao što znate iz prethodnih komunikacija, „Think Health, Think Pharmacy“ je globalna kampanja koju je FIP pokrenuo u maju 2024. godine. Naš cilj je promovirati apoteke kao mjesta pružanja primarne zdravstvene zaštite, povećati prepoznavanje doprinosa naše profesije zdravstvenoj zaštiti i zdravstvenim sistemima te zagovarati proširenje usluga apoteka. Pozivam vas da saznate više na našoj stranici kampanje, koja nudi materijale na nekoliko jezika koje organizacije i pojedinci mogu koristiti.
Posebno ohrabrujem sve naše članove da koriste naše nove grafike za društvene mreže ― dostupne na arapskom, tradicionalnom kineskom, engleskom, francuskom, njemačkom, portugalskom, ruskom i španskom jeziku ― kako bismo podržali široku diseminaciju poruka kampanje.
U narednim mjesecima nastavit ćemo zagovarati „Think Health, Think Pharmacy“ na razne načine i obavještavati sve naše članove o razvoju događaja.
Unaprijed vam hvala na vašoj podršci u narednoj godini!
Naprijed s farmacijom, naprijed s FIP-om!
Paul Sinclair, AM
Predsjednik
Međunarodna farmaceutska federacija (FIP)

